Contact

Kundenservice Mitarbeiter

Hallo, ik ben Verena.

Waarmee kan ik u helpen?

U kunt mij per e-mail bereiken op info@sterkopen.be




Veelgestelde vragen (FAQ)


Hoe lang duurt de bezorging? Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je ontvangt het PDF-bestand binnen enkele minuten na ontvangst van de betaling. Elke dag van maandag t/m vrijdag verzenden we alle fysieke bestellingen van de vorige dag. De levertijd naar Nederland en België is gemiddeld 3-4 werkdagen. Met FedEx Express 1-2 werkdagen. De levertijden voor andere landen vind je hier: Levertijden. De goederen worden verzonden vanuit Duitsland. Houd er rekening mee dat er op feestdagen geen verzending mogelijk is. Als je een niet-traceerbare verzendmethode hebt gekozen, kunnen we je tijdens het transport niet vertellen waar het pakket zich bevindt. Pakketten die met een trackingnummer worden verzonden, kunnen digitaal worden gevolgd met behulp van het trackingnummer dat we je verstrekken. Buitengewone gebeurtenissen (bv. weersomstandigheden, pandemieën, enz.) kunnen impact hebben op de leveringstermijnen. Helaas hebben wij hier geen controle over.

Hoe ontvang ik mijn PDF?

Onmiddellijk na je bestelling ontvang je onze orderbevestiging. Hierin vindt je een persoonlijke PDF voor het bekijken van jouw documenten. De orderbevestiging zou je binnen enkele minuten moeten bereiken. Als dit niet het geval is, controleer dan je spamfolder. Dit geldt niet voor klanten met vooruitbetaling. Zij ontvangen de pdf na ontvangst van betaling samen met de verzendbevestiging.

Waar is de sterrennaam geregistreerd?

Zodra je de verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je de naamgeving van je ster zien in de internationale Starling Star Registry. Je vindt je persoonlijke registratienummer op het certificaat.

Kan het sterpakketten worden verzonden via een koeriersdienst (Express)?

Ja, je kunt tegen een toeslag kiezen voor bezorging met FedEx Express. Jouw sterpakket wordt dan de eerstvolgende werkdag met voorrang verwerkt en verlaat op dezelfde dag ons verzendpunt. De levering zal dan binnen 1-2 werkdagen plaatsvinden. Woon je in een afgelegen regio, dan kan de bezorging in uitzonderlijke gevallen twee tot drie werkdagen duren.

Leveringen met FedEx Express vinden uitsluitend plaats op weekdagen van maandag tot en met vrijdag. Buitengewone gebeurtenissen (bijv. weersomstandigheden, pandemieën, enz.) kunnen de levertijden beïnvloeden. Helaas hebben wij hier geen controle over.

Voor leveringen met FedEx is het noodzakelijk dat je thuis bent wanneer de levering wordt bezorgd. Als u niet thuis bent op de geplande bezorgdag, neem dan contact op met FedEx voor een alternatieve bezorglocatie!

Met welke verzenddienstverleners wordt mijn bestelling verzonden?

Wij kunnen jouw pakket per post, DHL of FedEx Express versturen. Aan het einde van het bestelproces kun je jouw keuze maken.

Naar Nederland: Bij het internationale distributiecentrum wordt je postpakket overgedragen aan PostNL.

Naar België: Bij het internationale distributiecentrum wordt je postpakket / DHL-pakket overgedragen aan bpost.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt de link samen met de verzendbevestiging als je een pakket met tracking hebt geboekt. Deze link wordt voortdurend bijgewerkt.

Voor pakketten met PostNL, bpost en DHL:

Zodra je pakket Duitsland verlaat, kun je het ook volgen bij de buitenlandse logistieke dienstverlener. Klik hiervoor op de knop "Shipment tracking in foreign countries" in de tracking van de zending. Als dit niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn zending traceren werkt niet. Wat kan ik doen?

De zendingen worden doordeweeks dagelijks bij ons opgehaald (Maandag tot vrijdag). De tracering begint zodra de pakketten het eerste verzendingscentrum hebben bereikt in de late namiddag. Als de tracking de volgende dag nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de levering plaatsvindt?

Onze levering partners doen doorgaans ten minste één bezorgpoging op het adres van de ontvanger. Mocht de bezorging niet lukken, dan kan de zending worden opgehaald bij een filiaal of bij de buren. In beide gevallen moet je door onze bezorgpartner per post worden geïnformeerd over de locatie van jouw zending. Als je van ons een trackingnummer hebt ontvangen, kun je jouw zending ook elektronisch volgen.

Voor leveringen met FedEx is het noodzakelijk dat je thuis bent wanneer de levering wordt bezorgd. Als u niet thuis bent op de geplande bezorgdag, neem dan contact op met FedEx voor een alternatieve bezorglocatie!

Ik zou de ster doop graag cadeau willen doen. Zit er een factuur in het pakket?

Aangezien onze producten heel vaak als cadeau worden verzonden, voegen we over het algemeen geen factuur bij de pakketten. U ontvangt de factuur alleen elektronisch. Zodat de ontvanger weet van wie het pakket afkomstig is, kunt u via onze website "Extra's" een gepersonaliseerde wenskaart aan uw pakket toevoegen (reeds inbegrepen in het Deluxe Pakket).

Ik wil graag een waardebon cadeau doen. Is dat mogelijk?

Ja, natuurlijk is dat mogelijk. Wij sturen de waardebon de eerstvolgende werkdag in een professioneel ontwerp naar uw e-mailadres. U kunt dan de afgedrukte kortingscode invoeren in het winkelwagentje. De waardebon is niet gebonden aan het geselecteerde product. De ontvanger kan ook een ander product op onze website kiezen en krijgt dan het tegoed van de waardebon in het winkelwagentje bijgeschreven.

Kan ik ook als zakelijke klant bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Voor een juiste facturering dient u bij het afrekenen aan te geven dat u een "zakelijke klant" bent. Indien u wenst dat wij uw bestelling naar het Europese douanegebied buiten Duitsland verzenden, houd dan uw BTW-nummer bij de hand. De prijzen op onze website zijn brutoprijzen. Als uw bestelling in aanmerking komt voor een nettofactuur, worden de nettoprijzen aan u getoond nadat u uw BTW-nummer heeft ingevoerd in het besteloverzicht aan het einde van uw bestelling.

Kortingen zijn mogelijk voor bestellingen van tien of meer sterrennamen. Neem hiervoor contact op met b2b@venturebase.de.

Kan ik een ster op rekening kopen of onder rembours betalen?

Ja, op rekening bestellen is mogelijk. Voor een aankoop op rekening werken wij samen met de financiële dienstverlener Klarna. Zodra we je bestelling hebben verzonden, ontvang je per e-mail een factuur van Klarna. Je kunt dan direct met Klarna betalen. Helaas bieden wij geen rembours meer aan.

Hebben jullie een binnenlandse rekening waar ik mijn geld naar kunt overmaken?

Nee, als Duits bedrijf kunnen wij helaas niet zo gemakkelijk een buitenlandse bankrekening openen. Je kunt het bedrag wel in euro's overmaken naar onze zakelijke rekening, maar dat betekent een buitenlandse overboeking. Internationale bankoverschrijvingen binnen de EU zijn meestal gratis. De eventuele kosten worden niet door ons betaald. Wanneer je de overschrijving doet, moet jij aangeven dat je alle kosten voor de overschrijving betaalt, zodat wij het volledige factuurbedrag ontvangen. Je kunt ook een van onze vele andere betalingsmogelijkheden gebruiken, waarvoor je geen extra kosten betaalt.

Wat is de "Doopdatum" van een ster?

Voor sommige producten is het mogelijk om de naamgevingsdatum aan een ster toe te wijzen. Deze datum kan zowel in de toekomst als in het verleden liggen. Het kan bijvoorbeeld een geboortedatum van een persoon zijn, een jubileum of een andere gewenste datum.

Ik heb geen bestelbevestiging gekregen. Hebben jullie mijn bestelling wel ontvangen?

Controleer alstublieft eerst uw map voor ongewenste e-mail. Het kan zijn dat de bestelbevestiging daar terecht gekomen is. Het kan ook zijn dat er een typefout in uw e-mailadres stond, waardoor de bevestiging niet is aangekomen. Wij raden u aan om ons een e-mail te sturen met de gegevens van uw bestelling. We kunnen u dan een handmatige bestelbevestiging sturen.

Ik heb een fout gemaakt bij het typen van de sternaam/doopdatum/persoonlijke toewijding/het bezorgadres. Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

Controleer altijd uw orderbevestiging! Alle informatie die u hebt verstrekt is daarin weer samengevat. Voor wijzigingsverzoeken kunt u via e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Tijdige wijzigingsverzoeken voor het afdrukken en respectievelijk voor de verzending van uw bestelling zijn geen probleem. Daarna kunnen wijzigingsverzoeken alleen worden uitgevoerd voor een bedrag van € 15.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Producten met sterbenoeming zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat het om gepersonaliseerde producten gaat.

Mijn pakket was beschadigd toen het aankwam. Wat kan ik doen?

Ondanks het feit dat wij grote zorg besteden aan de bescherming van je goederen, kan er in sommige gevallen schade ontstaan door het transport. Neem in dat geval contact met onze klantenservice op en geef de betreffende foto's en uw bestelnummer door.

Hoe bereik ik de klantenservice?

U kunt de klantenservice bereiken via info@sterkopen.be. Op werkdagen ontvangt u altijd binnen 24 uur een reactie op uw aanvraag.

Hoe kan ik mijn ster vinden?

Je kunt je persoonlijke registratie in onze internationale Starling Star Registry vinden - een van de grootste sterrenregisters in Europa. Je kunt makkelijk via de link in onze verzendbevestiging of via de QR-code op je certificaat toegang krijgen tot je registratie. Je kunt ook je eigen registratienummer, die je op je certificaat kunt vinden, handmatig invoeren. Met behulp van onze web-app kun je nu proberen de overeenkomstige ster aan de nachthemel te vinden.

Een aantal van onze pakketten om sterren te benoemen bevatten een sterrenkaart en instructies, die je ook kunt gebruiken om je ster handmatig te zoeken. Het is echter wel mogelijk dat je constellatie op dit moment niet zichtbaar is. Niet elke constellatie is het hele jaar door en overal vanaf de aarde zichtbaar. Heb je vragen over de zichtbaarheid van een bepaalde constellatie, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wordt de sternaam wetenschappelijk erkend?

Sterren zijn in de loop van de millennia keer op keer hernoemd en helaas is er geen uniforme wetenschappelijke directory. Er bestaan ​​echter astronomische sterrencatalogi, zoals de Hipparcos (HIP) catalogus en de Henry-Draper (HD) catalogus. In beide catalogi worden de sterren echter alleen met cijfers genoemd en heeft de naamgeving, net als je persoonlijke sternaamgeving, slechts een puur symbolische betekenis. Het is onze service om voor de ontvanger een onvergetelijk geschenkpakket samen te stellen, dat de uniciteit van een persoon benadrukt. Bovendien, aangezien er veel aanbieders van sternamen in de wereld zijn, is het helaas onmogelijk te garanderen dat een ster, hoe klein ook, maar één keer in de wereld wordt genoemd. Concurrenten die het tegenovergestelde beweren en spreken over een officiële naamgeving van sterren zijn niet betrouwbaar.