Contact

Kundenservice Mitarbeiter

Hallo, ik ben Verena.

Waarmee kan ik u helpen?

U kunt mij per e-mail bereiken op info@sterkopen.be




Veelgestelde vragen (FAQ)


Hoe lang duurt de bezorging? Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Elke werkdag (van maandag tot vrijdag) verwerken we alle bestellingen van de dag ervoor. Op deze dagen wordt jouw sterpakket samengesteld, bedrukt, verpakt en verzonden. De goederen worden verzonden vanuit Duitsland. De gebruikelijke levertijd is 3-4 werkdagen. Levering met DHL Express duurt 1-2 werkdagen. Als je een niet-traceerbare verzendmethode hebt gekozen, kunnen we je tijdens het transport niet vertellen waar het pakket zich bevindt. Pakketten die met een trackingnummer worden verzonden, kunnen digitaal worden gevolgd met behulp van het trackingnummer dat we je verstrekken. Buitengewone gebeurtenissen (bv. weersomstandigheden, pandemieën, enz.) kunnen impact hebben op de leveringstermijnen. Helaas hebben wij hier geen controle over.

Hoe ontvang ik mijn PDF?

Onmiddellijk na je bestelling ontvang je onze orderbevestiging. Hierin vindt je een persoonlijke PDF voor het bekijken van jouw documenten. De orderbevestiging zou je binnen enkele minuten moeten bereiken. Als dit niet het geval is, controleer dan je spamfolder.

Waar is de sterrennaam geregistreerd?

Zodra je de verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je de naamgeving van je ster zien in de internationale Starling Star Registry. Je vindt je persoonlijke registratienummer op het certificaat.

Kan het sterpakketten worden verzonden via een koeriersdienst (Express)?

Ja, je kunt tegen een toeslag kiezen voor bezorging met DHL Express. Jouw sterpakket wordt dan de eerstvolgende werkdag met voorrang verwerkt en verlaat op dezelfde dag ons verzendpunt. De levering zal dan binnen 1-2 werkdagen plaatsvinden. Woon je in een afgelegen regio, dan kan de bezorging in uitzonderlijke gevallen twee tot drie werkdagen duren. Leveringen met DHL Express vinden uitsluitend plaats op weekdagen van maandag tot en met vrijdag. Buitengewone gebeurtenissen (bijv. weersomstandigheden, pandemieën, enz.) kunnen de levertijden beïnvloeden. Helaas hebben wij hier geen controle over.

Met welke verzenddienstverleners wordt mijn bestelling verzonden?

Wij kunnen jouw pakket per post, DHL of DHL Express versturen. Aan het einde van het bestelproces kun je jouw keuze maken.

Naar Nederland: Bij het internationale distributiecentrum wordt je pakket overgedragen aan Post NL, DHL (NL) of DHL Express NL.

Naar België: Bij het internationale distributiecentrum wordt je pakket overgedragen aan bpost of DHL Express België.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt de link samen met de verzendbevestiging als je een pakket met tracking hebt geboekt. Deze link wordt voortdurend bijgewerkt.

Voor pakketten met Post NL, bpost en DHL:

Zodra je pakket Duitsland verlaat, kun je het ook volgen bij de buitenlandse logistieke dienstverlener. Klik hiervoor op de knop "Shipment tracking in foreign countries" in de tracking van de zending. Als dit niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn zending traceren werkt niet. Wat kan ik doen?

De zendingen worden doordeweeks dagelijks bij ons opgehaald (Maandag tot vrijdag). De tracering begint zodra de pakketten het eerste verzendingscentrum hebben bereikt in de late namiddag. Als de tracking de volgende dag nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de levering plaatsvindt?

Onze levering partners doen doorgaans ten minste één bezorgpoging op het adres van de ontvanger. Mocht de bezorging niet lukken, dan kan de zending worden opgehaald bij een filiaal of bij de buren. In beide gevallen moet je door onze bezorgpartner per post worden geïnformeerd over de locatie van jouw zending. Als je van ons een trackingnummer hebt ontvangen, kun je jouw zending ook elektronisch volgen. Als je de afleverlocatie na verzending moet wijzigen, neem dan rechtstreeks contact op met DHL of DHL Express. Deze service is alleen beschikbaar voor zendingen met DHL en DHL Express.

Ik zou de sterdoop graag cadeau willen doen. Zit er een factuur in het pakket?

Aangezien onze producten heel vaak als cadeau worden verzonden, voegen we over het algemeen geen factuur bij de pakketten. U ontvangt de factuur alleen elektronisch. Zodat de ontvanger weet van wie het pakket afkomstig is, kunt u via onze website "Extra's" een gepersonaliseerde wenskaart aan uw pakket toevoegen (reeds inbegrepen in het Deluxe Pakket).

Kan ik een ster op rekening kopen of onder rembours betalen?

Ja, op rekening bestellen is mogelijk. Voor een aankoop op rekening werken wij samen met de financiële dienstverlener Klarna. Zodra we je bestelling hebben verzonden, ontvang je per e-mail een factuur van Klarna. Je kunt dan direct met Klarna betalen. Helaas bieden wij geen rembours meer aan.

Hebben jullie een binnenlandse rekening waar ik mijn geld naar kunt overmaken?

Nee, als Duits bedrijf kunnen wij helaas niet zo gemakkelijk een buitenlandse bankrekening openen. Je kunt het bedrag wel in euro's overmaken naar onze zakelijke rekening, maar dat betekent een buitenlandse overboeking. Internationale bankoverschrijvingen binnen de EU zijn meestal gratis. De eventuele kosten worden niet door ons betaald. Wanneer je de overschrijving doet, moet jij aangeven dat je alle kosten voor de overschrijving betaalt, zodat wij het volledige factuurbedrag ontvangen. Je kunt ook een van onze vele andere betalingsmogelijkheden gebruiken, waarvoor je geen extra kosten betaalt.

Wat is de "Doopdatum" van een ster?

Voor sommige producten is het mogelijk om de naamgevingsdatum aan een ster toe te wijzen. Deze datum kan zowel in de toekomst als in het verleden liggen. Het kan bijvoorbeeld een geboortedatum van een persoon zijn, een jubileum of een andere gewenste datum.

Ik heb geen bestelbevestiging gekregen. Hebben jullie mijn bestelling wel ontvangen?

Controleer alstublieft eerst uw map voor ongewenste e-mail. Het kan zijn dat de bestelbevestiging daar terecht gekomen is. Het kan ook zijn dat er een typefout in uw e-mailadres stond, waardoor de bevestiging niet is aangekomen. Wij raden u aan om ons een e-mail te sturen met de gegevens van uw bestelling. We kunnen u dan eventueel een handmatige bestelbevestiging sturen.

I made a mistake when typing the name/date/personal text. Can you send me a new certificate?

Controleer altijd uw orderbevestiging! Alle informatie die u hebt verstrekt is daarin weer samengevat. Voor wijzigingsverzoeken kunt u via e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Tijdige wijzigingsverzoeken voor het afdrukken en respectievelijk voor de verzending van uw bestelling zijn geen probleem. Daarna kunnen wijzigingsverzoeken alleen worden uitgevoerd voor een bedrag van € 15.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen? (bijvoorbeeld het bezorgadres)

Ja, stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en de gewenste verandering (zoals het nieuwe bezorgadres).

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Producten met sterbenoeming zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat het om gepersonaliseerde producten gaat.

Mijn pakket was beschadigd toen het aankwam. Wat kan ik doen?

Ondanks het feit dat wij grote zorg besteden aan de bescherming van je goederen, kan er in sommige gevallen schade ontstaan door het transport. Neem in dat geval contact met onze klantenservice op en geef de betreffende foto's door.

Hoe bereik ik de klantenservice?

U kunt de klantenservice bereiken via info@sterkopen.be. Op werkdagen ontvangt u altijd binnen 24 uur een reactie op uw aanvraag.

Hoe kan ik mijn ster vinden?

Het is niet altijd gemakkelijk om een specifieke ster aan de nachtelijke hemel te vinden. Je kunt een eerste overzicht krijgen met de Stellarium-software die wij leveren. Het HIP-nummer van de ster vind je op jouw persoonlijke certificaat. In de software zijn de sterren genoemd naar de catalogus van Hipparcos. Jouw persoonlijke registratie is terug te vinden in de internationale Starling Star Registry. Het Professional Pakket en het Deluxe Pakket worden ook geleverd met een gids om je te helpen je weg in de lucht te vinden. Zoek eerst je sterrenbeeld. Gebruik dan de meegeleverde sterrenkaart om jouw ster binnen het sterrenbeeld te vinden. Het kan zo zijn dat jouw sterrenbeeld op dit moment niet zichtbaar is. Bijna alle sterrenbeelden zijn namelijk slechts een bepaalde periode per jaar te zien. Als dit het geval is, moet je wachten tot de periode van jouw sterrenbeeld begint.

Wordt de sternaam wetenschappelijk erkend?

Sterren zijn in de loop van de millennia keer op keer hernoemd en helaas is er geen uniforme wetenschappelijke directory. Er bestaan ​​echter astronomische sterrencatalogi, zoals de Hipparcos (HIP) catalogus en de Henry-Draper (HD) catalogus. In beide catalogi worden de sterren echter alleen met cijfers genoemd en heeft de naamgeving, net als je persoonlijke sternaamgeving, slechts een puur symbolische betekenis. Het is onze service om voor de ontvanger een onvergetelijk geschenkpakket samen te stellen, dat de uniciteit van een persoon benadrukt. Bovendien, aangezien er veel aanbieders van sternamen in de wereld zijn, is het helaas onmogelijk te garanderen dat een ster, hoe klein ook, maar één keer in de wereld wordt genoemd. Concurrenten die het tegenovergestelde beweren en spreken over een officiële naamgeving van sterren zijn niet betrouwbaar.